زیان 5 میلیارد دلاری شرکت هواپیمایی آنا ژاپن از کرونا

به گزارش بازیکده، شرکت هواپیمایی آنا ژاپن رسما خاطرنشان کرد که زیان مالی این خط هواپیمایی در امسال میلادی به دلیل شیوع کرونا به 510 میلیارد ین معادل تقریبی 5 میلیارد دلار می رسد.

زیان 5 میلیارد دلاری شرکت هواپیمایی آنا ژاپن از کرونا

به گزارش ایرنا، این شرکت در بیانیه ای که پایگاه خبری ژاپن نیوز منتشر نموده، آورده است: دلیل این خسارت سنگین کاهش تقاضا برای سفرهای هوایی در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا می باشد و همین امر باعث شده تا این شرکت هواپیمایی ژاپن مجبور به تغییرات ساختاری و تعدیل نیرو گردد تا هزینه هایش را کاهش دهد.

ناوگان نیپون ایرویز شرکت مادر، که آنا زیرمجموعه آن محسوب می گردد، در گزارشی آورده که با شماری از بانک های عظیم ژاپن برای دریافت وام هایی به ارزش 400 میلیارد ین برای تقویت بنیه اقتصادی خود و برون رفت از این بحران و نجات صنعت هواپیمایی کشور به توافق رسیده است.

آنا تصمیم گرفته که از هم اکنون تا مارس سال 2021 میلادی شماری از هواپیماهایش را متوقف کند و همزمان شینیا کاتانوزاکا، رئیس و مدیر عامل آنا در مصاحبه با خبرنگاران گفته است که اوضاع در امسال میلادی برای شرکت هواپیمایی بسیار نامطلوب است و به دنبال راهکارهایی برای حل مسائل اقتصادی از جمله راه اندازی سرویس های کم هزینه تر در بازار آسیا هستیم.

برآوردها حاکی است که خسارت شرکت هواپیمایی آنا ژاپن هم اکنون به بیش از 3 میلیارد دلار رسیده و همزمان درآمد حاصله از پروازهای خارجی آن به سرعت در حال کاهش می باشد که علت اصلی آن توقف مسافرت ها به دلیل نگرانی از ابتلا به کرونا است.

2+

منبع: دلتابان
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1219

به "زیان 5 میلیارد دلاری شرکت هواپیمایی آنا ژاپن از کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیان 5 میلیارد دلاری شرکت هواپیمایی آنا ژاپن از کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید