لایروبی کانال های منطقه ها کم برخوردار شهرکرد

به گزارش بازیکده، رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و بهداشت عمومی شورای اسلامی شهرکرد گفت: لایروبی بعضی کانال ها و مسیل ها که در نقاط کم برخوردار شهر قرار داشتند، انجام شد.

لایروبی کانال های منطقه ها کم برخوردار شهرکرد

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و بهداشت عمومی شورای اسلامی شهرکرد گفت: لایروبی بعضی کانال ها و مسیل ها که در نقاط کم برخوردار شهر قرار داشتند و باعث ایجاد معضلات عدیده ای نظیر گرفتگی در زمان بارندگی، ایجاد بوی نامطبوع و ... می شدند بعد از سال ها با همت معاونت خدمات شهری انجام شد.

یوسف صادقی اضافه نمود: تعمیر و بازسازی جداول، آنالیز و اصلاح شیب معابر به منظور راهنمایی روان آب ها و لایروبی مسیل ها، کانال ها و حفر چاه های جذبی به صورت ویژه مورد توجه شورای شهر واقع شده است.

بیشتر بخوانید

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و بهداشت عمومی شورای اسلامی شهرکرد افزود: دیروز بازدید 6 ساعته ای به همراه معاون خدمات شهری، رئیس و معاون سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شهرکرد به منظور آنالیز نقاط بحرانی شهر به منظور آنالیز شرایط معابر در زمان بارندگی انجام شد.

وی ادامه داد: متاسفانه بعضی آبراه ها بر اساس بی دقتی بعضی شهروندان و کسبه مسدود شده که ضروری است حوزه معاونت خدمات شهری، اطلاع رسانی بیشتری داشته باشد تا شهروندان ملزم به برطرف مزاحمت ها شوند.

صادقی گفت: در این بازدید لایروبی بعضی کانال ها و مسیل ها که در نقاط کم برخوردار شهر قرار داشتند و باعث ایجاد معضلات عدیده ای نظیر گرفتگی در زمان بارندگی، ایجاد بوی نامطبوع و ... می شدند بعد از سال ها با همت معاونت خدمات شهری انجام شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و بهداشت عمومی شورای اسلامی شهرکرد به بهسازی معابر و بازسازی جداول سطح شهر تاکید نمود و اضافه نمود: حضور به موقع در نقاط بحرانی، تسریع در اجرای امور و ارتقای کیفی خدمات، لایروبی جوی ها و کانال ها، آماده سازی ماشین آلات و تجهیزات، شناسایی دقیق تر نقاط در معرض آبگرفتگی از مواردی هستند که باید مد نظر قرار گیرند.

وی با اشاره به اهمیت اولویت بندی پروژه های راهنمایی و دفع آب های سطحی شهرکرد، اعلام کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری شهرکرد در قالب طرح های عمرانی، برنامه مدونی برای کاهش و برطرف معضل آب گرفتگی در معابر شهری دنبال می نماید.

منبع: فارس

خبرنگاران چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مهر 1401 بروزرسانی: 25 مهر 1401 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 2100

به "لایروبی کانال های منطقه ها کم برخوردار شهرکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایروبی کانال های منطقه ها کم برخوردار شهرکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید